Behöver styrka

Känns som om jag håller på och falla igen,känner stark oro till vad noams pappa och hans förra tjej sitter och smider för planer om mig.Fick ett sms från henne nyss som lyder" Du påpekade mig när jag blev lämnad ang barnen.Nu får du pek fingret tillbaka..Du förstår säker vad jag menar."   När noams pappa lämnade henne så blev hon ett nerv vrak,hon gjorde inget hemma,gav inte mat till barnen,den mat som fanns hemma var det mögel på,hon städade inte alls på flera månader,det låg in torkad bajs från barnens blöja i deras sovrum,när hon inte hade toa papper så tog hon kläder och torkade sig med,lät dom ligga kvar på golvet i badrummet,barnen kom till oss och var smutsiga och dom hade inte blivit tvättade på flera dagar från mat och dyl...Detta visste vi alla och noams pappa tyckte det var fel och bad en tjej kompis att ringa anonymt till soc och tala om detta så dom kunde ingripa.Men alla i mammans krets fick för sig om att det var jag som hade ringt och anmält henne..Jag var den som hjälpte henne mest under hennes svåra tid,det var jag som åkte och lämnade barnen till deras dagis då hon inte orkade det.Det var jag som ställde upp och städade hos henne,jag var hennes fiende men det var jag som hjälpte henne mest...Jag tänkte på barnen men skulle fan aldrig ringa och anmäla henne,det var det andra som gjorde..

Nu sitter noams pappa och påstår att det var jag som ligger bakom dessa samtal antagligen och nu tycker väl hon att något e fel när hon såg att noam har utslag på kroppen,han har eksem och han har haft det sen han föddes,han har den salva som man ska smörja med och det borde hans pappa veta...
Sen har noam haft en långdragen ögon infektion som jag har varit med till läkaren ett flertal ggr och kollat upp,nu reagerade hon starkt på hans infektion som han har haft till och från i en månad..Vem fan e hon och sitta och skriva ett sms till mig om att nu e det hennes tur att på peka saker till mig..

Blir så jävla trött på allt och när fan ska dom ge upp??? Sitter nu och väntar på att jag ska få ett samtal från soc om att det har kommit in ett samtal till dom om att jag ska miss sköta noam...Varse god,gör det!!!!!!!!
Jag ser dom bara som hämdlystna och detta e väl noams pappas sätt att förgäves kunna se till att jag är en dålig mamma...Vet inte varför jag e orolig,har inget att dölja när det gäller mina barn,jag ger dom allt det som dom behöver..men e orolig för hans sätt som han håller på med,orkar inte mera nu från deras sida och nu kommer jag se till att det finns en kontakt person som ska förmedla mellan mig o noams pappa,vill inte ha med dom och göra alls och noams pappa e så jävla feg så han vågar inte skriva detta till mig själv...


Ring till soc och se vad jag kan trycka tillbaka,har massa folk som jag hoppas kan stötta mig när det gäller denna bit med att jag sköter min son till bästa möjliga mån..

Kram från mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0