Fredag 5/12

 Ja denna fredag blev as jobbig då jag fick ett tråkigt samtal om en väldigt god vän som hade dött.
E fortfarande nog chockad över det som har hänt.Jag satt i tel nästan hela natten och fick L till att komma in till pyket då hon befarades att ta sitt egna liv då hennes livs kamrat blev mördad..Fan vad jag känner för den tjejen och den smärta och ilska hon känner i dagens läge..
Sömnen blev det inget med och jag kände inte riktigt sen på morgon kvisten för att sova så jag satte på en film som jag hade laddat ner.                


                                                                        


Jag har verkligen fastnat för denna serie och diggar den som fan:)
Jag har nog aldrig gråtit och garvat så mycket i hela mitt liv samtidigt som när jag såg denna film..Den e as bra:)

Väntade på senare på em om att jag skulle få tillbaka min lilla son men nej det fick jag inte och det blev tjafs som vanligt med hans pappa.. ( han kom med noam på lördagen istället,undrar om han fattade att jag menade allvar me det jag har sagt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0