Lördag 27/12

Ja nu e det inte många dagar kvar på detta år och jag hoppas att 2009 ska bli ett bra år för mig och liten. Vaknade vid 9 idag,var as skönt och få lite sov morgon för en ggn skull.En gammal kompis till mig från best ringde i morse och vi satt fan i över 1 timme o snackade.Men det som är det roligaste e att denna tjej har jag kännt i 8 år och hon e kusin med min lilla sons pappas nya tjej..Och hon gillar inte så j-a mycket att hon har fått in en viss person i sin familj.Och allra mindre att han och hennes kusin ska ha barn..Man kan bara beklaga sorgen:)..Hur e man funtad igentligen,3 barn,på 3 år med 3 olika....skadad säger jag bara.Och hur kan den nya tjejen vara så pantad att man skaffar barn med en man som redan har 4 st och inte vill vara med den lille som han har sagt att han betyder allt för honom..Jävla bull-shit som min son säger..Men vi behöver inte ha den mannen i vårat liv utan det finns killar som skulle göra allt för att få ta del i min lille och få ge han en trygghet som han behöver..han kan vara en pappa på ett papper men mer behövs inte.. Har varit ute med en granne till mig och hennes dotter.Shit vad dom 2 små gillar varandra:) Dom kan bråka som ett gammalt gift par och nästa sekund krama varandra.Är så glad att lill tösen finns i min sons liv,hon e en riktig liten prinsessa:) Saknar mina 2 stora barn som fan och hoppas dom kommer hit snart. I kväll ska man nog bara sitta o kolla på tv och busa med lill bus:) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0