Måndag 1 dec

Japp då var det äntligen månaden december som man gått och längtat efter,snart e det jul:):)
Har lämnat liten idag på morgonen,kommer inte träffa han på hela veckan:(  Kommer sakna han som fan..Men han har 2 föräldrar och ska ha fin kontakt med sin pappa även om han e en skitstövel i allas ögon.Jag kommer nog aldrig mer kunna träffa den mannen igen ensam,vågar inte det och vet att det kommer sluta i ett slagsmål och han tvekar inte en sekund me att få tillfälle och klappa på mig..Vad har jag gjort han för att det skulle sluta så här??

Var i väg och körde att snabbt tränings pass och sen blev det en tur till dig söta killen..Men var tvungen och åka hem efter 2 timmar då jag skulle få besök av fastikhetsskötaren som skulle fixa stoppet i handfatet..
Blev en tur till mitt älskade solarium för grillning:)  Så jävla skönt och få värme och färg..

Har inte gjort något mer denna dag och ska bara sitta nu och plugga..


Kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0