Julen börjar närma sig:)

Ja då står vi här igen som vi gör varje år,hysterin och stressen inför julen..
Varför ska man hålla på o stressa för?? Varje åt så tänker jag på att man skaligga ett steg före alla andra när det gäller och jul handla men man kommer ändå i sista stund på att man har glömt det man skulle hålla från året innan..
Så nu e det redan november och nu är det bara till att kämpa sig igenom alla andra tokiga jul handlare och slåss för den,just den saken som det bara fanns en av kvar på hyllan..Hysteri kallas det för...

I år så kommer jag fira julen ensam med min lilla son  och mina 2 andra ska fira jul med deras pappa så det kommer vara lite ensamt men man får se till att göra det så trevligt som möjligt..
Har idag iallafall ätit lite lusse bullar och det e nog det godaste man kan äta i bull väg,brukar baka egna lusse bullar.
Jag gör degen som vanlig
formar dom runda
sätter in dom i ugnen som vanligt
när dom e färdiga så penslar jag på smör på dom och rullar dom i socker.
Mums vad det är super gott..

Har varit i skolan i dag och vi håller på med social omvårdnad,har världens tråkigaste lärare och hon bara maler o maler hela tiden.När man tror att man ska få rast så e det som om nån har stoppat in en peng och så börjar hon o prata igen..

Ikväll blir det till att kolla Grays A. Jag älskar den serien..

Puss o kram,natt natt från mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0