Lördag 15/11

Japp då hade man inte suttit här på ett tag igen,fast man skulle det:)  Har nog så mycket i huvudet just nu och mitt liv känns så jävla bra..Äntligen så har jag fått det liv som jag alltid har velat ha,det har tagit många år och av blod´och tårar men nu e det bara mitt liv:)
Vad man annars har gjort dom här dagarna har varit mycket pluggande.  Har pratat med min bästa vän från grundskolan,hon ska ev komma upp till stockholm på lördag o fan vad vi ska ha roligt,har inte träffat henne sen vi slutade i 9:an o det var typ1989..Ska bli jätte roligt att få se henne igen..

Nu ska jag gå o titta på vad mina söta barn håller på med,klockan e 01:15 och dom står i köket och håller på med att baka peppar kakor..Mums,kaffe o ny bakade kakor..

Må så gott alla o ha en trevlig fortsatt helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0