Måndag 17/11


                                                                           Trött!!!!

Har varit vaken hela natten och e nu så jävla as trött.Trodde att  jag skulle kunna sova i dag på dagen men ack vad fel man hade..
Kom till Bagartorp i morse kl 7 för min lilla hade sovit hos min kompis.Noam låg fortfarande och sov när jag kom så vi satte oss o tog en frukost tillsammans,attans vad denna frukost satt bra:)  Undrar varför,bara du vet:)
Var med lena till kl 10 och sen var det dags och börja rulla hem..Kallt var det ute oxå som satan..

Väl hemma så började jag med o städa igen,hatar när det inte e ordning hemma
Måste sitta med mina jävla studier sen under eftermiddagen...Hatar o plugga just nu,vill börja på 3e termin nu istället..Då blir det inriktning på psyk  :)


Ikväll e det bara cityakuten som gäller...    veckans bästa dag:) 


Kram från en trött tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0