Måndag 24/11

Hej alla i detta snö kaos..Ja nu fick man lite snö i allafall och nu kan man bara be att detta ska ligga kvar till jul,men man har ju som vanligt otur med detta och som vanligt så blir det nog ingen vit jul i år..
Har druttat 4 ggr idag för att jag e så jävla klantig som inte fattar att under denna härliga snö så e det is....och det roligaste av allt när man ramlar o halkar e att man kollar alltid upp om det e någon som har sett att man ligger där på marken som ett fån,man bryr sig inte i första hand att man kanske har gjort illa sig,nä det kommer man inte på inte,pinsammare o visa att man ligger där:)
Idag så var jag o hämtade min lilla son på dagis och gissa om han blev glad att få se mig igen,han gav mig en puss på munne´n till och med,det brukar han aldrig göra..Min söta buse..
I morgon tisdag så ska jag göra lite slinger igen i håret,får hjälp av min lilla mysan..Och sebbe kommer till mig med,älskar verkligen mina 3 barn..

Nä nu ska jag betala mina räkningar..

Take care ute i snön:)

Kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0