Att leva med en sjuk människa Del:6


I april detta år så fick jag nog av hur mitt ex höll på o behandla mig o ville bli av med han för gott,sa att det inte fanns något mer med oss och att jag ville bara få leva mitt egna liv själv med mina barn..
Trodde jag ja...Hela sommaren nu har varit ett helvete och jag har fått tampats med mitt ex då han har utnyttjat situationen med att vi har ett barn tillsammans...Han höll på o se till så att jag skulle falla tillbaka till honom och hela tiden så manupilerade han med mig..Varje ggn jag kände att nu var det nog så drog han mig tiillbaka o såg till så att han kunde styra mitt liv..Han har gjort så fruktansvärda saker mot mig under sommaren och han har bara spelat ett spratt med mig för att kunna undan röjja bevis mot han...
I sep nu så bröt jag all kontakt med han efter att jag fick höra vad han var ute efter o sista ggn jag träffade han med våran son var i slutet av sep då han höll på att ge mig en snyting framför våran son och hans andra barn...

Usch vad man kan känna en sån avsky till en annan människa...

Vill inte träffa han mer o vill inte ha kontakt med han utan ska han träffa sin son så ska det vara en kontakt person med som kontrollerar detta..

Detta var mitt liv och jag är väldigt glad att jag lyckades vara så stark att jag äntligen kunde komma bort från han...


Kram från mi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0