Tisdag 25/11

God kväll på er..
I dag så har det kännts som att det bara har varit en skit dag för mig,har inte haft lust med något,vár i väg kl 8 imorse och storhandlade.Hatar och göra det men det e något jag måste göra.Hade i allafall en super snäll taxi chaufför som körde mig hem,han bar in alla mina mat kassar in till hissen..Tack :)
Orkade inte gå till skolan idag heller,men det beror mest på att jag har så fruktansvärt ont i min vänster arm.Har varit till läkaren tidigare men dom säger att det inte e något fel,men varför i helvete har jag då så ont för????
I morgon har jag prov och lär nog få trycka i mig ganska starka tabletter för att kunna sitta där i skolan med smärtan o lyckas me ett prov..Finns en riska för att jag måste va hemma:(
Orkar inte vill inte förlora dig ur mitt liv..Kämpa på D du måste kämpa dig ur det helvete du har hamnat i..

Natt natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0