Vart är min rätt??

Sitter och irreterar mig för en massa saker och den värsta är att jag har fått höra från en advokat att bara för att jag och noam pappa har gemensam vårdnad så har jag ingen rätt att få veta vart min son sover och är när han är med sin pappa..Jag gav min sons pappa en jävla stor chans och kunna få ha sin son utan att jag blandar in en massa myndigheter och har fortfarande inte fått se det papper som styrker han att han går till en psykolog och pratar.Vad e tacken från hans sida när jag frågar han snällt om vart min son ska vara nu från måndag-fredag,det svar jag fick av han" vi ska sova på malmskillnads gatan"...Hur fan e man funtad igentligen??
Sen när man frågar igen vart min son ska vara så heter det" det har jag inget med och göra om vart noam är när jag har han" Sen får man höra att om jag kommer i närheten av han och noam nästa vecka eller annars när han e med sin pappa så ska jag passa mig väldigt noga,jag kanske inte kommer känna igen mitt egna ansikte...Detta tar jag som ett hot,kan inte tyda det till något annat..

Så nu i morgon så ska min son sova någonstanns som jag inte vet vart...

Vad fan ska jag göra med en sådan människa????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0