Vill sova men kan inte

Sitter här igen och klockan e halv 2 på natten.Borde vara trött och kunna sova men jag kan inte.Vet inte varför ens längre..Varför ska en viss person inte kunna låta mig få ha mitt liv i lugn o ro för,orkar inte ta mig tid och bråka på han längre.Fattar inte hur man kan ha så låg iq som han har..Ge fan i mitt liv o låt mig få vara lycklig:)
Har slitit med min kära tvätt i dag på morgonen,sen blev det till att bege sig till skolan ett tag.
Satt på eftermiddan med en as snäll klass kompis o pluggade här hemma.Var tvungen sen och åka in till stan på kvällen för att gå på en föreläsning på abf-huset.Boring,boring ,boring!!!
Satt senare på kvällen o pratade med den kille  som ligger mig kärt om hjärtat,fattar du hur glad jag e för att du finns i mitt liv,så snäll och fin;)

Kram på er och natt natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0