Nytt år

Ja då var det ett nytt år igen då och inte fan blev man klokare för det:) Jag tog det bara lugnt med 2 av mina barn,vi lagade god mat och bara njöt..Sen vid tolv slaget så var vi ute och sköt lite raketer och kollade in alla andra som sköt till max.. Sen kom det som jag befarade skulle hända..Kl 4 i morse så blev jag magsjuk.Spydde bara en ggn men sen under dagen har man fan bott på muggen o luktat illa:):) Har dock kunnat äta allt möjligt under dagen så det var nog inte så vidare farligt det jag åkte på,men man ska inte roppa hej ännu..Det kan komma ett bakslag som det kan göra med det mesta.. Har lekt med mitt busfrö idag och har världens sötaste dotter,hon gick ner till affären idag o handlade åt mig för att jag var lite svag på benen..Tack söta M för att du finns.. Annars så har man inte gjort så mycket dom här dagarna utom att jobba,har haft min lille hos en god vän till mig från söndag-tisdag så jag kunde jobba,dagis var ju stängt så jag hade inget annat val än och fixa barnvakt.. Hoppas ni andra har haft det bra och att det nya året ska få bli lika bra som jag hoppas att mitt kommer bli.. Take care och kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0