Tisdag 13/1

Ja då var det bara en dag kvar till man börjar skolan igen då,har längtat som helvete till att börja denna 3e termin,psykiatri,ligger varmt om hjärtat:)

Har haft en helvetes till natt i natt,min lilla son är orolig efter det att han kom från sin pappa i söndags,på natten till måndag så ville han inte släppa taget om mina händer och hade jätte svårt att sova och i natt så var det samma sak,men nu börjar kampen igen med att han ska känna sig trygg igen och veta att jag inte lämnar han då han e med sin far.Jag har varit tvungen och kontakta en mottagning som kan hjälpa mig med att få lill bus att känna sig trygg och måste ha råd om hur jag ska gå till väga då jag varje ggn måste börja om igen och igen med han..



Vart en tur till mitt underbara solarium i morse:)


Sen blev det lite handling,men höll på och garva
ihjäl mig av priserna på kött:)

Har kopplat av under dagen och ska hämta lill bus senare..


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0