Torsdag 22/1



Ger denna ros till alla dom som ligger mig närmast om hjärtat..
Tack för att ni finns i mitt liv:)

I dag så har jag lämnat liten till dagis igen,han e bättre i sina ögon
men jag hoppas att han inte blir sämre igen.
Hoppas att hans pappa kommer och hämtar han från dagis i
morgon fredag och har han som sagt denna helg,men jag räknar inte
med detta och kan då inte planera in något speciellt och får ta dagarna
som dom kommer.Vore bra om han hade sin tel igång så man kan
få kontakt med han om det skulle hända liten något,men men det är
hans val och inte ha den igång.

Idag så blir det till att sitta och plugga då jag inte kunde vara i skolan
igår,den enda dagen som jag behöver vara i skolan för att få veta
vad som ska göras till nästa vecka,men det är tur att jag har snälla
klass kompisar som skriver ner till mig om vad som tas upp
på lektionen..Tack vad gulliga ni är:)

Kram från mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0